miercuri, 17 iunie 2015

DRAGOSTE NU FI HAINA



Dragoste, nu fi haină!
-De ce vrei să-mi cați pricină?
Îmi pui inimii zăbrele
Să mă lași prin doruri grele.

Dragoste, îmi pui rabat
Să nu pot să mai răzbat?
-De ce ești așa ursuză
Lacrima mea te amuză?

Dragoste, cu suflet slut
Uneori ești ca un scut...
Nu mă lași să trec departe,
Unde visu-i libertate.

Dragoste, de ce ești rea
-De ce-mi curmi tu liniștea?
Nu vezi inima că-ntreabă
-De ce ești așa de oarbă?

Dragoste, nu fi de piatră!
Lasă răul tot să piară...
Taie-mi tu zăbrelele,
Slobozește-mi visele...
Topește-mi melancolia
Și redă-mi iar veselia.

Lasă-mi inima să zburde
De dragoste să se inunde...
Nu mai fi așa haină!
-Spune-mi, crezi că am vreo vină?

Dragoste, nu fi de gheață!
Tinerețea nu așteaptă...
Timpul fuge, nu se-ntoarce
Dragoste, lasă-mă-n pace!


"Primul pas al iubirii este respectarea libertății aproapelui."- Ieronim Tămaș

 
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu