miercuri, 17 iunie 2015

IUBIREA

      
 

Iubirea-i ca o rană deschisă ce sângereză mereu,
Iubirea-i ca iarna ce ninge, dar cu fulgi de lacrimi reci în sufletul meu,
Iubirea-i freamăt de nelinişti şi de insomnie,
Când doar încerci să dormi, dar ochii îţi sunt deschişi şi simţi melancolie.

Iubirea e un suspin continuu, atunci când nu te pot cuprinde,
Iubirea-i tot acest îngheţ ce pune stăpânire pe inima mea,
Când văd că te îndepărtezi spre albe neguri...
Şi simt că niciodată n-o să te mai pot recupera în viaţa mea.

Iubirea-i plânsul meu în miez de noapte,
Când număr stelele ce se ascund în noaptea grea,
Iubirea-i tăcerea mea, atunci când poate...
N-ai înţelege durerea ce veşnic cade din pleoapa mea.


"Dragostea este ceața care se formează cu aburii suspinelor."- William Shakespeare

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu