joi, 2 iulie 2015

DACA PLECI...


Dacă pleci, dă-mi un sărut, un sărut etern,
Să te simt tot timpul cu mine...
Dacă pleci, dă-mi zâmbetul tău şi bucuria ta,
Să nu mă simt atât de singură fără tine...
Dacă pleci, dă-mi forța ta,
Să nu cad în această întunecime ce vrea să mă ucidă...
Dacă pleci, spune-i soarelui
Să-mi încălzească sufletul şi trupul în absenţa ta,
Iar stelelor spune-le să nu mă uite
Şi să lumineze în fiecare noapte, exact ca ochii tăi...
Dacă pleci, spune-i ploii să-mi spele lacrimile fierbinţi
Şi toate amintirile cu noi...
Dacă pleci, spune-mi cum pot respira aerul ăsta fără tine?
Şi cum să-i spun inimii mele că vei pleca?
Dacă pleci, dă-mi aripile tale să pot zbura cu tine,
Ca niciodată să nu mă poată atinge această singurătate. 


"Rol dificil, dar frumos: femeia care suportă cu eleganță o despărțire."- Simone Beauvoir




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu