luni, 5 septembrie 2016

ARIPA DE INGER


Ai fost aici în orice clipă
Când prin viaţă m-am împiedicat
Mâna ta mi-a fost şi leagăn şi aripă
Ce cu dragoste mereu m-a protejat.

Nu mi-ar ajunge veşnicia
Să pot destul să-ţi mulţumesc
Tu eşti făptura cea mai dragă
Şi vreau să-ţi spun: că te iubesc.

Aripă de înger, floare rară
Eşti tu, mamă, pe Pământ
Eşti icoană sfântă, o comoară
Eşti tot ce am mai scump şi sfânt

Mamă, eşti izvor de viaţă
Eşti cântec de început
Eşti primul nume ce pe buze
Copiilor le dă contur.

Cu vocea ta mereu suavă
Cu blândeţe tu ne-nveţi
Chiar şi dojana-ţi pare dulce
De uneori ne mai şi cerţi

Şi-n ochii tăi ce se văd vise
Mă regăsesc mereu şi eu
Căci tu ai plămădit speranţe
Cu dragostea ce o nutreşti.

Prin furtuni şi ploi
Tu alergi mamă mereu
Dar nu simţi frigul şi anii
Fiindcă ne iubeşti la fel

Ne-nveţi orice, ne ocroteşti
Ne eşti reazem în clipele grele
Şi oricât ţi-ar fi de greu
Lupta n-o abandonezi.

Eşti unică în Univers
Aripă ce ocroteşti
Dar divin primit în dar
Mamă, ai venit din Rai!

Floare rară pe Pământ
Suflet cald, frumos şi blând
Mamă, tu întinereşti
Prin tot ce faci şi tot ce eşti.


 

"Copiii scriu pe zăpadă numele mamei cu atâta bucurie, de parcă dânşii au descoperit numele ei şi strălucirea zăpezii."-Grigore Vieru-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu