luni, 5 septembrie 2016

ASCUNDE-MA


Ascunde-mă în suflet
Și nu lăsa să doară
Acoperă-mi complet
Suflarea mea cu-a ta
Trasează-mi drum de flori
Adu-mă-n primăvară
Să pot să las în urmă
Înghețul dintre noi.

Îmbracă-mă în cântec
Și-n sărutări suave
Ce le-am tot așteptat
În orice anotimp
Am fost ca o vioară,
Ce struna i-a-nghețat
Dar când te-am întâlnit
S-a făcut iar primăvară.

Îmbracă-mă în zâmbet
Înmugurește-mi firea
Și fă-mă iar să zburd,
Ca mieii din câmpii
Mă iartă și mă cheamă
Când dorul mă-nconvoaie
Mă strigă peste timpuri
Din tristele-amorțiri.

Atinge-mă în treacăt
În zbor de primăvară
Ca păsărea ce cântă
Pe graiul ei divin
Ascunde-mă de lume
Și-mbracă-mă cu tine
Să nu mai simt tristețe
Atunci când mi-este frig.


 

"Nu poţi împiedica păsările tristeţii să zboare pe deasupra capului tău, dar te poţi împotrivi să îşi facă cuib în părul tău."-proverb chinezesc-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu