luni, 5 septembrie 2016

IUBIREA TA MI-E LIBERTATE


Iubirea ta mi-e vin și hrană
Iubirea ta mi-e un balsam
Mi-e râs ștrengar ce îl știam
Din vremuri vechi de-odinioară.

Iubirea ta mi-e curcubeu
Ce-apare după zi de ploaie
Iubirea ta curge-n șuvoaie
Ca un nectar, în trupul meu.

Iubirea ta-i miros de viață
Cu ochi de noapte-antracit
Iar eu te caut rătăcind
Mergând prin nopțile-ceață.

Iubirea ta i-un dor nescris
Sărut ce mă îngenunchează
E lacrima ce-nlăcrimează
O dragoste de nedescris.

Iubirea ta e verde crud
Pădurea ce renaște iară
E cântul dulce ce-l aud
Cântat în tril de primăvară.

Iubirea ta mi-e împlinire
Zbor de inimi îmbrățișate
Un dans pe ritm de fericire
Iubirea ta mi-e libertate.


 

"Dragostea este singura floare care creşte şi înfloreşte fără ajutorul anotimpurilor."-Khalil Gibran-



2 comentarii:

  1. DOAMNA ALINA SUNTETI MINUNATA PRI VERSURILE DV PRIN PICTURILE POSTATE SI APRECIERILE AFISATE...MA IMPRESIONATI PLACUT IN FIECARE APARITIE PE GOOGLE+ VA URMARESC SI CONSTAT CA AVETI MULTIPLE PREOCUPARI CARE DOVEDESC INTELEPCIUNE SI INTELIGENTA...VA ROG SA-MI PERMITE SA VA FELICIT PT TOT CE POSTATI PE G+

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă mulţumesc frumos pentru aprecierea dumneavoastră și mă bucur sincer, că vă plac postările și poeziile mele.

    RăspundețiȘtergere