luni, 5 septembrie 2016

CAND IMI SPUI



Când îmi spui că mă iubeşti
Sunt o zână din poveşti
Iar tu vii să mă răpeşti,
Din castele-mpărăteşti. 

 

 

Eu-ţi zâmbesc ca soarele
Răsfirându-mi pletele
Alergând prin gândurile tale
Ca o floare cu albe petale.

Mă priveşti adeseori
Cu ochi blânzi, cuceritori
Şi-n sărutul tău de foc
Inima îmi stă pe loc.

Cerul parcă se prăvale
Când îmi ieşi iubire-n cale
Iar când spui: "mi-e dor de tine!"
Florile par să-mi confirme.

Se mai scutură o floare
La plecarea ta, ce doare
Cerul se încruntă tare,
Dar când vii, e sărbătoare.

Binecuvântări divine
Le găsesc stând lângă tine
Mă îmbraci cu-a ta iubire
Dragostea e nemurire.

Ziua este mai frumoasă
Cu sărutul tău pe faţă
Sunt o pasăre măiastră
Ce-mi fac cuib la tine-n braţă.

Te privesc şi nu mai ştiu
Dacă timpul se opreşte
Fericirea îndrăzneşte
Şi mă-nvaţă ca să-ţi scriu

Tandre versuri de iubire
Să le porţi în buzunar
Şi când umbli, aşa hoinar
Inima să îţi tresalte, de atâta fericire. 

 

 "Te iubesc fără să știu cum sau când sau de unde. Te iubesc pur și simplu, fără complexități sau mândrie; te iubesc pentru că nu știu altă cale…” -Pablo Neruda-

 

 

 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu