miercuri, 29 aprilie 2015

IUBIRE INFINITA

            
Iubirea mea e infinită, ca un imens ocean,
Străbate lumea asta mare şi creşte cu fiecare an...
Şi nu contează piedicile, ce le găseşte-n al său drum,
Asemeni copacilor milenari, rezistă încă la furtuni.

Iubirea mea e infinită, asemeni cerului albastru
Şi după fiecare ploaie care cade, apare curcubeul pictat în culori frumoase...
Iubirea mea e infinită, nu are nevoie de cuvinte,
E asemeni statuilor ce parcă prins-au viaţă şi azi ar vrea ca să cuvânte.

Iubirea mea e ca globul pământesc, iubirea mea e infinită
Şi nu contează unde sunt sau unde vreau să plec,
Iubirea mea nu are timp sau margini,
Iubirea mea e pentru totdeauna infinită.


"Acolo unde domnește iubirea și imposibilul poate fi atins."- proverb indian
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu