miercuri, 1 aprilie 2015

IUBIRE PURA

              

Povestea noastră de iubire,
Va dăinui și peste ani...
Iar timpul ne va sta drept mărturie,
Că am trecut prin viață-mbrațișați...
Iubito cu ochi calzi de primăvară,
Privirea ta, n-am să o pot uita...
Mai lasă-mă să te cuprind în brațe,
Minunea mea cu păr de catifea.

Iubire curată, un înger de fată,
Ai apărut în viața mea,
Când nu credeam...
Ca o magie, ai apărut,
Poveste de iubire,
Un nou început...
Lasă-mă să cred în tine, în al tău cuvânt,
Într-o iubire, cum n-am cunoscut.

Iubirea este-o poezie,
Un nou refren cântat în doi...
Iar totul va rămâne amintire,
Că am trecut prin viață cu folos...
Să nu lăsăm iubirea să se stingă,
Să ținem focul dragostei aprins...
Iubita mea și azi și mâine,
Să mă urmezi, orice ar fi.

"Iubirea nu este un târg: te iubesc pentru ca mă iubești. Iubirea este o certitudine: te iubesc pentru că te iubesc."-Liviu Rebreanu


 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu