luni, 20 aprilie 2015

SENTIMENTE

         
Sunt clipe în viaţa mea,
Când mă simt neputincioasă,
Dar ştiu că acolo undeva, 

E o forţă miraculoasă,
Ce niciodată nu mă lasă...
Sunt secunde ce-mi par ani întregi
Şi mă întreb: "oare mai pot?"
Dar ştiu că oricâte probleme ar fi,
Toate au şi ele un rost...
Sunt zile ce trec atât de grăbite
Şi paşii mei sunt prea înceţi,
Mă-mpiedic în vârtejul vieţii, 

Cad...poate plâng,
Dar întotdeauna mă ridic...
Sunt momente, când fericirea,

Îmi luminează ochii mici
Şi-atunci îmi spun cu voce tare: 

"Mai mult de-atât ce poate fi?"
Sunt lucruri ce par ireale,
Dar se întâmplă-n viaţa mea
Şi ştiu că tot ce pare magic,
A fost creat de cineva...
Sunt fapte greu de explicat,
Dar nu încerc să le explic,
Pentru că ştiu că Universul,
A fost creat, în trepte mici...
Miracolele se întâmplă,
Sunt tot mai dese-n viaţa mea...şi-a ta...
Şi pentru fiecare lucru magic ce se-ntâmplă
Ştiu cui trebuie să-i mulţumesc, 

În fiecare zi din viaţa mea.

"Să ai curaj pentru marile necazuri din viaţă şi răbdare pentru cele mici; şi când ţi-ai terminat cu trudă sarcinile zilnice, mergi şi dormi liniştit. Dumnezeu e treaz!" -
 Victor Hugo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu