luni, 26 octombrie 2015

ASTEPTAREA


Privesc pendula spânzurată de perete
Și gândurile-mi zboară făr' de regrete...
Văd cum soarele, încă zâmbește visător,
Iar eu te-aștept iubito, cu același dor.

Mă frâng în dans de orologiu-ntârziat, tic-tac
Și noaptea-mi răscolește gândurile, ca un liliac...
Însă, tu nu te-arăți, iar eu rămân insomniac
Clepsidra cerne timpul mult prea-ncet...eu tac.

Mă las ușor învăluit în pânza tăcerii mele
Și-alunec ca-ntr-un labirint vrăjit...
Se scutură în păru-mi nins, ploaie de stele
Iară iubirea ta,  îmi scormonește sufletul tacit.

Privirea ta, iubito, rămasă-n depărtare
Mă face să vâslesc, peste-al dragostei tărâm...
Iar fiecare susur,  freamăt de codru și izvoare
Îmi asamblează ca un puzzle, chipu-ţi blând.


 



"Așteptarea este rădăcina tuturor durerilor de inimă."-William Shakespeare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu