sâmbătă, 17 octombrie 2015

IUBITO...



Iubito, flori de lămâiță
Pe fruntea ta azi vei purta...
Vei fi mireasa mea iubită,
Un înger bun, în viața mea.

Sub cerul verii, curcubeul
Ca o caleașcă dintr-un basm
Ne va purta spre fericire,
Frumoasa mea cu ochi de stea.

Iar îngerii ne vor cânta
Și-or presăra din praf de stele,
Magie-n fulgi de catifea...
Ne-or ninge-n păr cu nemurire.

Luna va sta, martor tăcut
Ce ne-a pândit seară, de seară...
Din roba ei de-azur vrăjit,
Făcându-ne la stele scară.

Mânâ în mânâ vom urca,
S-atingem cerul fericirii...
Și martorii vor aproba,
Când vom valsa valsul iubirii.

Te voi cuprinde, zâna mea,
Cu ochi blajini, de căprioară...
Noi vom dansa pe orice stea
Și vom aprinde dragostea.

Tu, vei zâmbi cu puritate,
Cum numai îngerii zâmbesc...
Mă vei urma spre fericire,
Când îți voi spune: "te iubesc!"


"Adevăratele povești de dragoste nu au final."-Richard Bach














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu