luni, 26 octombrie 2015

LA USA TA



Mi-e inima suspin de stea
Atunci când bat la ușa ta
Și prin tăceri mă frâng ușor
Ca ața, pe-al vieții mosor.

Ușa rămâne ca un scut
Dar eu prin suflet îți pătrund
Tristețea ți-o citesc tăcut
Vreau să ajung la tine-n gând.

Mă-nec la mal de adevăr
Printre cuvinte și-ntrebări
Ești interzis ca și un măr
Crescut în Edenul cu flori.

Părerile de rău parcă atârnă,
Coroană grea pe fruntea mea
Și zilele se duc ca într-o urnă,
Ce-așteaptă o sentință grea.

Dar tu te învelești cu gânduri
Și-n zori retina-ți cade grea
Iar eu mă furișez prin rânduri
Lăsându-ți răvaș lâng-o cafea.

Și-ți las tăcerea să te-alinte
Poate-i mai tandră-n lipsa mea
Dar amintește-ți, sunt ființe
Ce nu le uiți, oricât ai vrea.
















"Cine a spus că așteptarea e o tortură, n-a spus decât adevărul."-Niccolo Machiavelli

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu