sâmbătă, 17 octombrie 2015

CAND APARI TU



Când apari tu, Soarele răsare ...
Şi doar c-un zâmbet cald mă simt fermecat
Când apari tu, copacii şi izvoarele...
Cântă pe acelaşi ton şi e minunat.

Când apari tu, în noapte ...
Şi stelele par mai sărace în străluciri,
Pentru că ochii tăi sunt jocuri de safir...
Şi când apari tu, totul se transformă în şoapte.

Când apari tu, eşti muza mea ...
Eşti dulce înger pogorât din ceruri,
Când eşti aici, eşti pasiunea şi poezia mea ...
Eşti versul meu de dor şi serenada nopţilor mele.

Când apari tu, toate florile înfloresc ...
Şi mă simt purtat în nori, pe aripi prea înalte
Când apari tu, doar cu un simplu zâmbet dulce ...
Ne dai, toată puritatea sufletului tău.

Când apari tu, visele mele sunt mult mai dulci ...
Te păstrez în mintea mea ca pe o eternă poezie
Şi doar atunci când tu apari,
Totul este pictat în culoarea fericirii ...
Iar când va trebui să plec într-o lume rece,
Voi lua cu mine doar poezia mea şi amintirile mele.


"Nu o cunosc decât în măsura în care o iubesc, decât în sensul în care o iubesc."-Andre Malraux
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu