luni, 26 octombrie 2015

CALCULATORUL



Uneori ești util ca un CALCULATOR
Un obiect de decor într-un dormitor
Iar când soarele pleacă la culcare în asfințit,
CALCULATORUL se blochează fiincă-i obosit.
Alergi la geam și supărat oftezi,
Ai vrea cu un Escape, să evadezi
Dai un Refresh și-ncerci să te calmezi,
WINDOWS-ul  să nu ţi-l virusezi.
Te simți mereu solicitat,
MEMORIA ţi-e plină și SOFT-ul s-a blocat
Și n-ai fereastră WINDOWS, pentru evadat
Și nici REFRESH, pentru reîncărcat.
Iubirea ți-e departe și nu-ți știi viitorul,
De dor, tu strângi la piept CALCULATORUL
Iar inima îți e amar oripilat
Și HARD-ul iarăși ți s-a virusat.
Că de când ne-am cibernetizat,
De Dumnezeu și Sfinți noi am uitat
Și rugăciunea închinată lor,
O facem tot pe...CALCULATOR.
Unii vor spune poate, că mi-am pierdut talentul
Și că geniul baltă m-a lăsat,
Dar să trăiască INTERNETUL,
Pentru că gata...am postat!





 "Internetul este generator de geniu. Și ucigaș de sublim."- Jean d'Ormesson

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu