duminică, 24 mai 2015

CAND EXISTA IUBIRE




 

Uneori aș vrea să fiu o aripă de gând,
Alteori aș vrea să fiu un vers de iubire...
Un pescăruș ce te așteaptă
La un țărm de dor,
Iar tu, să-mi fii aripa
Ce mă poartă mereu spre fericire.

Uneori aș vrea să fiu o gară
Unde speranțele și visele poposesc...
Tu, să fii trenul ca săgeata ce oprește
Întotdeauna în gara sufletului meu.

Uneori aș vrea să fiu un înger
Să mă ascund timid sub pleoapa ta...
S-adorm așa aproape, lângă tine
Și-apoi, în zori să mă topesc ușor
Ca un magic fulg de nea, pe gura ta.


"Femeile sunt mai aproape decât bărbații de firea îngerilor, pentru că știu să îmbine mila deplină cu duioșia nemărginită; această taină o dețin doar îngerii, care apar doar în acele vise presărate de providență la lungi răstimpuri în viața omului."- Honore de Balzac


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu