luni, 11 mai 2015

TE ASTEPT...



Te aştept şi-n astă seară,
Tu să vii să mă răpeşti,
Din zăpada care curge,
Viscolind şi-n gândul meu.

Să-mi îneci lacrimile toate,
Ce au curs în lipsa ta,
Să-mi săruţi buzele de fragă,
Dat de vinul parfumat.

Şi-mbătat de-a mea prezenţă,
Iar eu de ochii tăi nebuni,
Ne-om iubi cu nebunia,
Avalanşelor din munţi.

O să-ţi spun iubirea-n versuri,
Sau ţi-o cânt şoptit prin gesturi
Şi s-or înfiora poeţii
Din întregul univers.

Te aştept ca Julieta,
La balconul îngheţat,
Unde chiar şi trandafirii,
De dorul tău, să mai lupte au renunţat.

Te aştept şi privesc focul,
Care pâlpâie încet,
Însă-n inima mea nebună,
Nu-ndrăznesc să mai privesc.

Te aştept cu nerăbdare,
Să dansăm iubirea noastră
Şi când zorii bat în poartă
Te-oi lăsa să pleci din casă.

Te aştept şi ştiu că vii,
Chiar de drumurile-s blocate
Dorul nostru va găsi
Orice cale să străbată.


"Să nu uiți că orice așteptare e provizorie, chiar dacă durează toată viața"-Octavian Paler

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu