duminică, 24 mai 2015

RAMAI CU MINE!...


            
Când drumurile sunt blocate între noi,
Doar gândurile zboară libere ca fulgii magici,
Oricâte piedici se aşează-n calea noastră,
Sunt spulberate şi dimineaţa soarele iar răsare la fereastră.

"Rămâi cu mine!"...este vocea ta din depărtare,
Eu o ascult şi mâna ţi-o întind...
Îţi simt căldura şi emoţia în care,
Mă-nvălui ca-n paltonul iernii ce albul şi-a întins.

Şi când te pierd prin iarna asta mare,
Prin depărtări ce vor să ne separe,
E rândul meu să-ţi spun:
"Rămâi cu mine!"

Iar vocea ta ce-mi e atât de dragă,
Mă linişteşte şi mi-e bine,
În ciuda dorului ce încă ninge,
În ciuda piedicilor ce vor să ne separe.

Şi curg zile peste zile
Și cad ploi, ninsori şi gânduri,
Îmbrăţişăm un nou an din viaţă,
Mai cugetăm tăcuţi şi singuri.

Privim cum suntem în oglindă,
Oglinda ne zâmbeşte trist
Și se aude printre gânduri,
Frânturi din dorul ce-a şoptit:
"Rămâi cu mine!" suflet blând,
Doar tu eşti dorul ce mă cheamă,
Doar tu eşti focul meu nestins,
Ce va topi întreaga iarnă
Şi-acele punţi de gheaţă dintre noi...
"Rămâi cu mine!" când te cheamă,
Ai mei ochi, ce fără tine ar fi orbi, reci şi goi. 

 "Refuz să las să mă amărască ceea ce mi s-a întâmplat. Continui să cred întru totul în dragoste și sunt deschisă spre orice mi se va întâmpla."- Nicole Kidman


                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu