duminică, 24 mai 2015

LA MULTI ANI, FATA MEA REBELA!




Ai apărut în viaţa mea, în plină vară,
ÃŽn miez de noapte, ca un dar divin...
Şi-n prima clipă ce te-am luat în braţe,
A fost ca şi cum îngerii mi-au zâmbit!

Precum un mac sălbatic, ce creşte pe câmpie,
La fel eşti tu, frumoasă, plină de veselie...
Ai zâmbet dezarmant şi ochi plini de mistere,
Iar isteţimea ta, te apară de lucrurile rele.

Azi vreau şi eu să-ţi spun un sincer: "LA MULŢI ANI!"
Când ai păşit deja pe cel de-al 12-lea an...
Să ai drum împletit, cu trandafiri frumoşi,
Norocul să-ţi surâdă, din fiecare colţ.

Şi când vor trece anii şi vei ajunge iar,
În plină zi de vară, cum e azi "20 Mai"
Să-ţi aminteşti mereu, de toţi cei ce-ţi sunt dragi...
Şi să petreci mereu, cu veselie, mulţi, mulţi ani!


"Aniversările noastre sunt pene din imensa aripă a timpului."-Jean Paul Richter




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu