duminică, 24 mai 2015

SA-TI CANT IUBIREA


 

Ninge flori de liliac
Peste părul tău bălai...
Fluturii azi în alai
Toți s-au costumat în frac.

Tu iubito, când clipești
Timpul pare o eternitate...
Parcă ești o vietate
Din ținuturi nelumești.

Soarele îți colorează
Părul tău ce e rebel...
Eu privesc ca un tembel,
Ființa ta ce eclipsează.

Pe buze râu de sărutări
Mintea mea deja valsează...
Inima deja oftează,
Tot gândind la desfătări.

Te privesc și nu mă satur
Ochii mei orbesc de tine...
Ești frumoasă, o știi bine
Înger poleit în aur.

Tu pășești nevinovată
Ca dintr-o poveste tristă...
Eu, rămân un cititor
În gara vieții pe-o valiză.

O viață și încă o viață
Ah, de-aș mai avea!...
Tot nu mi-ar ajunge anii
Să-ți cânt iubirea mea.


"Iubirea este cea mai frumoasă muzică din partitura vieții. Fără ea ai fi un etern afon în corul imens al omenirii!"- Roque Schneider


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu