vineri, 6 februarie 2015

CENUSAREASA TA




Lasă-mă să fiu Cenușăreasa ta,
Doar pentr-o noapte fermecată,
Iar tu poți fi prințul meu rebel,
Ce mă vei dansa până-n miez de noapte...
Iar cât timp vom fi împreună,
Să-i uităm pe cei din jur,
Eu o să mă-nec în marea ochilor tăi albaștri,
Iar tu în deșertul ochilor mei căprui...
Lasă-mă sa fiu Cenușăreasa ta
Și nu-ți voi cere nici pantofi scumpi,nici rochii alese
Și poți veni să mă inviți la bal,fără caleașcă magică...fără regrete...
Și poate schimbăm ceva, în povestea fermecată
Și-om dansa întreaga noapte,
Eu, Cenușăreasa ta, chiar de nu-s de viță aleasă...
Iar tu prințul meu de basm,
Ce ai mers de căprior,
Când o să mă inviți la dans,
O să-mi dai mii de fiori...
Și-n privirea ta suavă,o să mă privesc sfios,
Eu,Cenușăreasa care,mi-am dorit să te cunosc...
Și-om valsa muzica toată,
Vom uita de toți din jur
Și când va bate miezul nopții,
Îți promit că n-o să fug...
Iar tu mă poți duce-acasă,
Când balul s-ar termina,
Iar de-ți va plăcea de mine,
Poate putem continua...
Și-o să fiu a ta Cenușăreasă,
Iar tu, prințul meu de basm
Și vom crea povestea noastră,
Așa cum ne va plăcea!

"Nu contează că inima ta este în doliu. Dacă îți păstrezi credința, visul pe care îl ai va deveni realitate." Cenușăreasa















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu