sâmbătă, 7 februarie 2015

EA & EL



Ea:
Sunt inima ta,ce bate cu atâta forță pentru tine,
Sunt trandafirul tău timid,
Ce crește doar cu a ta tandră iubire,
Sunt luna ta magică și-ți cânt în noapte toată dragostea mea,
Sunt strop de ploaie, curs din pleoape în absența ta
Și fiecare noapte ce trece fără tine,
E rece și e foarte grea.

El:
Ore și zile trec chinuite
Și te simt aproape de inima mea, doar privind luna...
Și-n fiecare șoaptă a mea este dor...un dor ce mă arde,
Îmi arde ochii, gândurile și tot sufletul meu...
Și te chem mereu, privind luna ce-mi soarbe privirea
Și te sărut în fiecare noapte în mintea mea,
Să pot din nou să adorm.

"Uneori, o singură clipă valorează mai mult decâtun an întreg, trăit din așteptări."-Nicolae Cornescian 

2 comentarii:

  1. „Dragostea e povestea inimii. Pasiunea e desăvârșirea ei.” — Pierre Beaumarchais

    Frumos ce ai scris aici.

    RăspundețiȘtergere