duminică, 8 februarie 2015

SA-TI SPUN CA TE IUBESC


Am adunat literă cu literă
Din litere cuvinte să formez...
Şi-am încercat să scriu că "te iubesc!"
Dar literele imediat s-au şters.

Am încercat să-ţi spun chiar în cuvinte,
Ceea ce n-am putut a scrie nopţi în şir...
Dar glasul mi-a pierit şi obosită,
Zadarnic încercat-am să-ţi vorbesc.

Cu vocea tremurândă,din nou am vrut să spun,
Glasul mi-a luat-o razna,s-a rătăcit pe drum...
Am încercat zadarnic să spun că "te iubesc!"
Oricât aş încerca,nu pot să reuşesc.

Iubirea e în suflet,nu poate fi rostită
Şi chiar de-aş încerca cuvinte să găsesc...
Zadarnic tot încerc,să spun că "te iubesc!"
Cu siguranţă mâine şi-ar pierde din cuvinte.

Şi zi de zi o literă păstrat-am pentru tine
Şi-am tot sperat mereu,să scriu cuvântul meu,
Dar vântul a bătut,cuvântul meu s-a dus...
Şi iar s-a risipit fără a-l fi citit.

"DRAGOSTEA nu are nevoie de cuvinte, însă cuvintele au întotdeauna nevoie de DRAGOSTE."-Ionuț Caragea

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu