miercuri, 25 februarie 2015

NOSTALGIE



A nins încă un an pe tâmpla mea,
Ianuarie deja-i pe terminate...
Privesc cum jucăușii fulgi de nea,
Plutesc ușor în zbor, ca pasările-naripate.

Zarea s-a-nveșmântat în argintiu și amintiri,
Mirosul scorţișoarei din trecut mă ameţește...
Copacii îmbrăcaţi de gală, parcă-s musafiri,
Când trec pe lângă ei, parcă mi-ar da bineţe.

În colţ de stradă-i iarăși veselie mare,
Copiii au ieșit grăbiţi la derdeluș....
Sunt rumeni in obraji și strigă tare,
Iar eu tresar din gândul meu cel jucăuș.

Zâmbesc nostalgic și trec mai departe peste sat,
Sunt doar un pasager cu amintiri în buzunare...
Fulgii de nea-mi sărută ochii și obrajii delicat,
Iar tu-mi apari ca un înger de zăpadă, venit din depărtare.

Te-mbraţișez cu mintea și mi te cuibărești la piept,
Ai mâinile de gheaţă și ochi-ţi par de sticlă...
Aș vrea să te îmbrăţișez mai strâns și încă aștept,
Să-mi spui că tot ce am trăit, nu-i doar o simplă idilă.

"Hai să fim doi oameni de zăpadă
 Ridicați de brațe de copii
Care-n frig și ger mai știu să creadă
Că se pot iubi, se pot iubi..."-Adrian Păunescu 


 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu