miercuri, 4 februarie 2015

UN INGER

           
Acum inima-mi zboară spre tine,
Peste munţi albi şi nori de cafea,
Sufletul mi-e o eternă poezie,
Pe coala vieţii,scrisă de atâtea amintiri din viaţa mea.

Şi inima încă zboară,
Asemeni unui spirit rebel,
Ce-şi caută adăpost lângă tine,
Un înger,venit din imensul univers.

M-ai prins în braţele cu aripi
Şi sufletul mi-ai încălzit,
Când rătăceam în lumea asta,
Ce m-a-ncercat de-atâtea ori prea greu şi m-a rănit.

Şi în privirea ta cea blândă,
Când ochii mei au poposit,
Au tot secat sute de lacrimi
Şi soarele din nou a răsărit.

După atâta aşteptare,
Tu ai venit ca-n visul meu,
Un înger răsărit din mare,
Cu ochi de stele îngereşti.

M-ai strâns în braţele cu aripi,
Eu te-am privit ca într-un vis,
M-ai fermecat atât de tare,
Căci graiul meu a şi pierit.

Şi-acum mi-e inima o poezie,
Un cânt al dragostei ce n-are leac,
Iar tu,eşti îngerul ce-ai poposit cu-a ta mărinimie,
Să mă veghezi,să mă iubeşti,întreaga viaţă a ta.

"Iubirea înseamnă a fi doi și a nu fi decât unul. Un bărbat și o femeie ce se topesc într-un înger."-Victor Hugo


 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu