vineri, 6 februarie 2015

TIMP DE PRIMAVARA



Iarăşi e primăvară şi iar mi-e dor,
Să simt din nou miros de flori...
S-alerg pe câmp,ca un fluturaş
Şi să mă-mbăt de-al vieţii vals.

Iar tu iubire,cu paşi lini,
Să mă valsezi prin lumea mare,
Iar eu vrăjită de culoare şi îmbătată de priviri,
Să mă deschid precum o floare,
Ca un boboc de trandafir.

O,primăvară mă îmbată,cu-al tău miros îmbietor,
De fericire şi de viaţă,redă-mi surâsul-amăgitor...
Al altor primăveri trecute
Şi-al unor ochi pătrunzători.

Mai dă-mi din briza mării înspumate,
O perlă,să mi-o prind la gât,drept colier...
Şi adu-mi din cerul primăverii,o stea să-mi fac cunună-n păr
Iar tu privindu-mă în treacăt,să te întrebi dacă sunt eu.

Şi îmbătat de-a mea prezenţă,
De-al meu miros de trandafir,
Tu,prinţul meu,paj de poveste...să nu dispari în ceas târziu...
Căci primăvara e a noastră şi valsul nu s-a terminat,
E valsul vieţii şi-al iubirii,al timpului de altă dat'
Căci în clepsidra primăverii,iubirea nu s-a terminat.

"A cunoaște. A iubi. Încă-odată, iar și iară, a cunoaște-nseamnă iarnă, a iubi e primăvară."-Lucian Blaga

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu