joi, 5 februarie 2015

POVESTEA NOASTRA DE IUBIRE



Povestea noastră de iubire,e scrisă-n sufletele noastre,
A început într-un amurg de toamnă târzie,ce părea cam cenuşie,
Când nimeni nu părea să ştie ce o să fie....ce o să iasă...
Şi totuşi minunile se-ntâmplă,atunci când nimeni nu le-aşteaptă.

Dar timpul trece şi-n drumul său ne-arată căi întortocheate,
Noi le urmăm şi încercăm să ne menţinem mereu,
Cu suflet inocent şi zâmbetul pe faţă,
Chiar şi atunci,când anumite lucrurile par să nu ne iasă.

Şi-acum când mi-e dor de tine,doar închid ochii şi te simt...
Tu eşti asemeni unei adieri calde de vânt,
Îţi simt respiraţia atât de aproape de mine
Şi n-aş putea nicicând să mi te scot din suflet şi din gând.


Parfumul tău îmi intră-n suflet,asemeni unui tatuaj,
E delicat ca şi un fluture,cu aripi de îngeraş poznaş...
Buzele tale mă tot cheamă,asemeni florilor în zori,
Când se deschid cu bucurie,albinelor ce dansează-n jurul lor.

Şi-mi culegi nectarul buzelor ce-aşteaptă,
Să te-ntâlnească iar într-un romantic vals...
E valsul întâlnirii noastre,e magia clipelor frumoase
Şi imensa bucurie de a fi cu cine ţi-e drag.

Ne prindem în dansul pasiunii şi-ţi sorbesc iubirea de pe buze,
Tu-ţi oglindeşti privirea blândă în al meu suflet,
Iar eu mă simt mult mai uşoară,parcă-mi cresc aripi
Şi-mi dansează-n stomac mii de fluturi.

Zâmbetul tău,de fiecare dată mă face să roşesc ca o fecioară la prima întâlnire
Şi-mi apar pe obraji flori de maci şi roze...şi-un zâmbet plin de tine...
Soarele păleşte în prezenţa noastră şi se simte ruşinat,
Parcă-i mai sărac în strălucire când vede atâta iubire în a ta privire.

Stelele în noapte ne ghidează paşii spre noi orizonturi şi speranţe de mai bine...
Tu mă-nvălui în mantia iubirii tale cu mare grijă,
Să nu simt frig,să nu simt teamă
Şi să nu mă pierd în labirintul dorului de tine.

Ne rătăcim în nebunia noastră,dar ne regăsim mereu ţinându-ne de mână,
Iubirea nu ne lasă să ne pierdem,ne ghidează mereu paşii...
Iar fiecare nouă zi,e o nouă poveste de iubire plină de magie,
Ce-i scrisă în limbajul unic al fericirii şi-al iubirii.

"Două lucruri sunt imposibile: a vedea cu ochii pe Dumnezeu și a povesti dragostea."-Adrian Păunescu 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu