vineri, 6 februarie 2015

DRAGA MAMA



Dragă mamă sunt departe,
Dar mă gândesc la tine zi și noapte...
Parcă-ți văd privirea blândă, reflectată în oglindă.
Știu că plângi uneori de al meu dor,
Eu sunt aici în altă țară...și te întâmpin cu același of...
Mi-e atât de dor de tine mamă!

Când umezeala-mi intră-n oase,
Parcă-mi pune stăpânire și pe ale mele pleoape...
Și când te sun, tu-mi spui mereu cu vocea lină:
"-Aveți grijă de voi, dragă copilă!"

Atunci chiar norii mi se strâng în gât...
Și-as vrea să pot zbura spre casă, ca o pasăre maiastră,
Sau cu vântul, purtată de dor...
Doar s-ajung acasă, cât mai repejor.

Și să te liniștesc îți spun doar că mi-e bine,
Chiar de muncesc aici de nu mai știu de mine.
Dar viața este grea, oriunde te-ai duce,
Să supraviețuiești în lumea asta,
E cum ai duce-o cruce.

O cruce ce-o purtăm mai toți,
E dorul de părinți, frați, bunici, nepoți...
Și parcă mă apucă nebunia,
Când mai aud vre-un cântec despre mamă,
Ce-mi picură-n suflet cu lacrimi de dor, melancolia...

Eu sunt aici departe, peste munți și ape,
Dar inima-mi aleargă către casă zi și noapte.
Azi e 8 Martie și nu contează căci sunt departe,
Eu mamă, încă mă gândesc la toți și toate.

Pentru mine ești o eternă primăvară,
Te iubesc măicuță dragă!
Să ai primăvară frumoasă și sper să revin curând acasă.
Nu uita să te odihnești și la timp să te hrănești...
Și nu plânge mamă dragă,
O să ne vedem la vară!...
Dar până când ne-om revedea,
Sărut mâna mama mea!

"In momentul în care se naște copilul se naște și mama. Ea nu a existat înainte. A existat femeia, dar nu și MAMA. Mama este ceva total nou."-Osho

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu