vineri, 6 februarie 2015

PRIMAVARA



Primăvara mi-a zâmbit,cu ochii celui iubit ...
Mi-a zâmbit ştrengar în faţă
Şi m-a readus înapoi la viaţă ...
Ca un fir de păpădie,ce pluteşte pe câmpie.

Primăvară nu fi rea,aşează-te în palma mea ...
Pune-mi roze,lăcrămioare,dă-mi miresme îmbietoare,
Adu-mi ploaie,adu-mi soare şi doi ochi veniţi din mare ...
Şi când noaptea se va lăsa,eu ştiu că ochii tăi mă vor urma.

Primăvară cu alai de păsări şi fluturaşi ...
Când privesc în depărtare,ochii îmi cântă de splendoare
Iar marea îmi susură-n minte,dulci amintiri parcă adormite ...
Dar eu n-am păreri de rău,pentru că te păstrez în sufletul meu.

Primăvară cu ochii verzi,lasă-mi eternitatea ta,
Tinereţea şi magia,ce dau culoare-n în viaţa mea ...
Şi visând sub clar de lună,în parfum de liliac,
Voi rosti: "un noapte bună!" ... purtat în zbor de un liliac.

" Rămâi mereu deschisă soarelui, luminii, tinereții... Rămâi o primăvară viața toată!"-Nicolae Iorga


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu