joi, 19 martie 2015

FII UN PRIETEN!...

         
Fii un prieten, unul care,
Îmi este alături la bine și la greu...
Fii un prieten, care știe,
Să citească în sufletul meu...
Aproape de mine, atinge-mi sufletul
Departe nu mai există...
Atunci când ești aici...ești aici.

Timpul zboară, dus de aripi,
Nevăzute, peste zări...
Și tăcerea țese gânduri,
Oglindite parcă-n mări...
Hai zboară spre mine, atinge-mi sufletul,
Hai crede in mine...
Fii un prieten drept și bun...drept și bun.

Prietenia e un dar,
Un dar atât de special...
Te rog rămâi mereu așa
Și niciodată nu mă uita...
Nici timpul, nici distanța,
Nu ne vor putea separa...
Prietenia va rămâne,
Nici o putere n-o poate schimba...
Fii un prieten și rămâi mereu,
În inima mea.

Fii un prieten!...





"Un prieten adevărat te prinde de mână și îți atinge inima."-Gabriel Garcia Marquez


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu