marți, 24 martie 2015

PENTRU TOT RESTUL VIETII MELE



Tu ești primul meu motiv care mă face să zâmbesc,
Când mă trezesc, în fiecare zi ...
Tu ești  primul meu gând,
Când ochii mei sunt încă somnoroși ...
Ochii tăi sunt cele mai frumoase nopți,
În mintea mea nebună ...
Și buzele tale mă fac să te sărut iar și iar,
Când încă visez la tine, cu ochii deschiși.

Fiecare cuvânt al tău, este ca o comoară în aur,
Chiar dacă niciodată n-am iubit atât de mult aurul ...
Dar tot ce am gândindu-mă la tine,
Eu nu pot exprima în cuvinte ...
Sufletul tău este pur ca trandafirii albi
Și inima ta este ca un cântec dulce ...
Și pentru toate secundele în care suntem despărțiți,
Simt ca și cum timpul se scurge prea lent.

Cum pot trăi fără ochii tăi?
Pentru că tu ești lumina mea, zi și noapte ...
Și cum pot fi o secundă atât de departe?
Când inima mea doar strigă numele tău frumos ...
Aș vrea să pot opri timpul pentru totdeauna,
Când tu mă îmbrățișezi tandru în brațele tale ...
Și să-mi petrec viața cu tine împreună,
Pentru tot restul vieții mele!

"Doi îndrăgostiți sunt ca răsăritul și apusul soarelui:
astfel de lucruri se pot vedea în fiecare zi, numai că 
noi le observăm foarte rar."-Samuel Butler 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu