joi, 19 martie 2015

VISUL MEU



Când dragostea îmi pare amăgire doar
Măcar în somn iubire să-mi apari...
Şi toţi vor spune: "cum poţi să-l vezi în vis?
Căci ochiul tău stă pururea deschis"

Şi-atunci eu voi răspunde aşa celor ce-s răi:
"La ce folos să am doi ochi frumoşi şi goi?
Dacă nu pot să-ţi văd privirea e în zadar!"...
Dar ştiu că-n fiecare noapte ai să-mi apari.

Inima îmi bate şi gândul mi-e la tine,
Privirea-mi rătăceşte după al tău sărut,
Puterile mă lasă şi dorul mă cuprinde,
Mi-e mintea tulburată şi sufletul mi-e mut.

Şi dorul meu te cheamă, te vrea aici iubire
Căci inima suspină, când tu nu eşti aici...
Şi seara când se lasă, eu iar visez la tine,
Iar visul meu e magic, căci pot să te sărut!

"Ține cu dinții de visele tale! Dacă visele mor, viața devine o pasăre cu aripile frânte, ce nu poate zbura."-Langston Hughes

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu