joi, 19 martie 2015



ÎNGERUL MEU

Eu te-am ales din cerul plin de stele,
Să fii îngerul meu, iar tu mereu să mă veghezi...
Iar eu, să fiu crăiasă printre stele,
La fel cum mă iubeşti şi eu să te iubesc.

Eu te-am chemat cu mii şi mii de şoapte
Şi-n fiecare stea am pus câte un dor ascuns...
Iar tu în zborul tău de zi şi noapte
Mi-ai simţit chemarea şi dorul meu arzând.

Şi-aşa îngerul meu, tu te-ai oprit la mine,
Mi-ai atins inima, cu-o simplă sărutare...
Şi m-ai iubit cu ochii, cu inima ta mare
Eşti îngerul meu drag, eşti raza mea de soare!

"Dragostea e închinăciunea pe care îngerii o fac stelelor."-Victor Hugo




       SUFLET DE ÎNGER

Zâmbet de înger de ce ai apus?
Nu simţi primăvara cum vrea să te vadă?
Permite-i să intre la tine-n ogradă
Şi las-o să-ţi mângâie chipul tău dulce.

Suflet de înger de ce-ai îngheţat?
Primăvara-i la uşă urmează să intre...
Deschide-i fereastra suflet curat,
Da-i voie să intre la tine în suflet.

Arată-ţi privirea ca un ghiocel sfios
Şi lasă căldura să-ţi fure un zâmbet,
Nu costă nimic şi-i un dar preţios,
Să poţi dărui căldura din suflet.

Şi cel ce primeşte un zâmbet e bogat
Iar cel ce-l oferă e la fel norocos...
Priveşte tu îngerule cât poţi fi de bogat,
Căci primăvara toată e la tine în suflet.

"Primăvara este o sărbătoare imensă la care participă toate elementele naturii."-Victor Hugo 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu