marți, 24 martie 2015

LASA-MA SA TE IUBESC!

              
Lasă-mă să te iubesc, în mintea mea,
Lasă-mă să visez la tine...
Mai lasă-mă să-ți spun tandre cuvinte,
Chiar dacă simt doar dezamăgire.

Lasă-mă să te iubesc și iartă,
Iartă cuvinte scrise grabnic, din iubire...
Pentru că niciodată nu putem ști,
Când visul dulce se transformă-n nălucire.

Lasă-mă să te iubesc, doar eu,
Încearcă să vezi dincolo de chipul meu...
Citește-mi sufletul ca pe o carte fascinantă
Și spune-mi, totul e o iluzie mereu?

Lasă-mă să te iubesc, în tăcere,
Fără să-mi știi parfumul, culoarea părului, privirea...
Fără un nume clar și fără acte
Și între noi să fie numai nemurirea.

 "Nu poți comanda inimii ce să dorească. Nu e nici o logică aici.
 Întâlnești pe cineva, te îndrăgostești și cu asta, basta!"-Woody Allen





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu