duminică, 29 martie 2015

INOCENTA


        
Lasă timpul să-ţi vorbească despre inocenţa mea,
Lasă vântul să-ţi şoptească, pe strune de chitară...melancolia mea...

Lasă soarele să-ţi zâmbească cu inocenţa mea de ieri
Şi trandafirii să înflorească sub atingerea ta de catifea...

Lasă stelele în noapte să se aprindă-n ochii mei,
Sub priviri îngemănate, vom rămâne doar tu şi eu...

Amintiri păstrate-n suflet, ca un trandafir suav,
Pus în cartea nemuririi, timpul l-a păstrat frumos...

Dar cum frumuseţea trece ca un vis frumos de vară,
Totul trece şi se schimbă, inocenţa noastră moare?

Trandafirul va rămâne, cu acel miros suav,
Cum şi sufletul rămâne acelaşi, după ani şi ani...

Deci lasă timpul să-ţi vorbească despre inocenţa mea,
Nu contează frumuseţea fizică, viaţa chipu-ţi va brăzda...

Caută adânc în suflet, acolo cresc doar trandafiri,
Iar când timpul se va scurge, sufletul tău va înflori...

Lasă timpul să-ţi vorbească, despre mine, despre noi,
Despre inocenţa noastră, despre magia clipelor în doi.

"Inocența și frumusețea au un singur dușman: scurgerea timpului."- William Butler Yeats 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu